یادمه هنوز....

یادمه هنوز....
دیدگاه ها (۹)

ادمینتون اونقد حالش گوههه دار میره بمیره فعلا خداحافظ......

منطقی بود😂👌🏻

هدف این بوده.....

جوری که دوست داشتم عاشقت بودم ولی اون سری ریدی بهم ولی بازم ...

یادمه یه روز یکی بود...

ولی من یادمه🙂یادش بخیر🫠

وای اینجا جیسو گفت من نمیترسمیادش بخیر:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط