.

.
من نمیگم دوستتدارم ولی بجاش برات آهنگ میفرستم،
پیاماتو زود سین میزنم،
توی اینستا هرچی میبینم وخوشم میاد برات میفرستم،
بهت میگم مواظب خودت باش،
هرشب بهت فکر میکنم،
بخاطر ویسات آهنگمو قطع میکنم،
بهت توجه میکنم ودلم همیشه تورو میخاد،
بدون.
باشه؟!❤️
دیدگاه ها (۱)

دوستت دارم

💔💔💔...........

میمیرم اگه نبینمت میمیرم نبینمت غمت

تُـــــوحالِ خوبِ مَنی      حالیِ بهتر از کنارِ ❲تُـــــو❳ ب...

عشق مافیایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط