خدارو شکر که اینجوری نبودم :)

خدارو شکر که اینجوری نبودم :)
دیدگاه ها (۰)

منم همینطور کارکتر منفی ...منم همینطور

آره فرقش اینه

به خدا روانییی شدم

خدارو شکر

فقط خدارو شکر 🤲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط