واکنش پزشکیان به حی علی الاصول یک فرد....
واکنش پزشکیان به حی علی الاصول یک فرد....
آقای رئیس جمهور فشارت چرا خیلی رفت بالا؟!رهبر شهید ما چقد از خودکفایی گفتن!گفتن وابسته به نفت نشید!گفتن دلارزدایی کنید!گفتن تبادل با طلا انجام بدید!گفتن نیروگاه هسته ای برای تولید برق تاسیس کنید!! انگشت نشانه بایدها سمت شماست چرا دادشو سرما میزنید؟!!چقد نخبه و مخترع داریم که ایران رو قطب تکنولوژی دنیا کنه ولی شما میدونو براشون مهیا نکردید؟!!😐
آقای رئیس جمهور فشارت چرا خیلی رفت بالا؟!رهبر شهید ما چقد از خودکفایی گفتن!گفتن وابسته به نفت نشید!گفتن دلارزدایی کنید!گفتن تبادل با طلا انجام بدید!گفتن نیروگاه هسته ای برای تولید برق تاسیس کنید!! انگشت نشانه بایدها سمت شماست چرا دادشو سرما میزنید؟!!چقد نخبه و مخترع داریم که ایران رو قطب تکنولوژی دنیا کنه ولی شما میدونو براشون مهیا نکردید؟!!😐
- ۵۲۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط