آسمانه ماهم خدایی داری غمی نیست 💯💯

آسمانه ماهم خدایی داری غمی نیست 💯💯
دیدگاه ها (۱۲)

دیگه هیچی قشنگ نیست 🥀🙃

هعی 🙃🥀

آره سیسی...

چون می‌گذرد غمی نیست

چون می گذرد غمی نیست

(چون میگذره غمی نیست)(تا بگذره درده کمی نیست... ♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط