زندگی ماازدورقشنگه واردش که بشی استرس میگیری (:

زندگی ماازدورقشنگه واردش که بشی استرس میگیری (:
دیدگاه ها (۰)

من همینم ک هستم!!

نمیخوام از دستت بدم کوکی:)

من خطاب ب ادمای اضافی زندگیم:ناموصا گم شین

جوری ک از این اهنگه متنفرم ول شما دوسش دارین🗿

در بازی زندگی یاد میگیریاعتماد به حرف های قشنگ بدون پشتوانه ...

زندگی یک وطن بهم بدهکاره که توش فقط به زندگی فکر کنم نه ترحی...

آدم امن زندگیت کیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط