بابایی عیب نداره...

باسلام واحترام
خدمت تمامی هموطنان عزیزم
بابایی عیب نداره اطلا دیگه نمیخوامش، عروسکم درست دختر حرمله بود، چشام تاره، چشام تاره، ببین کاره دنیارو مسیرم روبه بازاره
#بابایی_عیب_نداره
#یاحسین #یا_رقیه
#محرم_۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)

یاحسین

غم میناب

خانه ات آباد حسین

بابایی عیب نداره اصلا دیگه نمیخوامش چشام تاره ببین کار دنیا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط