تنهایی؟

جز تنهایی هیچکی پیشم نبود و نیست
تنهاییم اگه پا داشت میرفت
دیدگاه ها (۱)

☹☹🖤🖤😔

واقعن من کیم؟

بابا بزرگ 🖤

من چند نفر رو میخوام که باهاش انجام بدم....

چقدر تنهاییم کسی هم نیست ما رو دلداری بده

اگه نباشم کی دلش برام تنگ میشه؟ هیچکی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط