من برا خودم متاسفم

ویسگونم کویره

دقیقااا همینه...من با رفیق enfjیم:

همیشه از اورثینک سردرد میگیرم

فاز من و داداشم

تلاش نکن نمیتونی

من دیر جواب میدم چون خواب بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط