«بابام حواسش بهم هست»
«بابام حواسش بهم هست»
حاج مهدی رسولی از ش//ها/دت پدرش
برای فرزند ش//هی/د بهمن اسفندیاری گفت
و با او همدردی کرد…
حاج مهدی رسولی از ش//ها/دت پدرش
برای فرزند ش//هی/د بهمن اسفندیاری گفت
و با او همدردی کرد…
- ۹۱۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط