فرانتس کافکا...

فرانتس کافکا...
چه قشنگ..🥲
دیدگاه ها (۱)

یکم زیبایی ببینیم🌱🌿

دیالوگ 🍫

+++

💥💥

اگر میلیون‌ها نفر دوستت داشتند، من یکی از آنها بودم؛ اگر یک ...

من ناراحت نمی شوم، تو هم لازم نیست ناراحت شوی.داشتن اعتقاد م...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط