تو اصلا می‌دونی...

دیدگاه ها (۰)

دیگه هرگز نمی‌زارم بری...

ما قبلنا خیلی به هم نزدیک بودیم...

اشکال نداره بعضی وقتا گریه کنی...

پشیمونی بزرگترین اشتباهت میشه...

جی وای پی خدا بگم چیکارت کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کثافت آشغالِ ...می دو...

می دونی ؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط