خداییش سخت ترین قسمت نقاشی همین دست و پا کشیدنه بقیه اش ا

خداییش سخت ترین قسمت نقاشی همین دست و پا کشیدنه بقیه اش اوکیه البته من موقعی که می‌خواهم برا چشم مژه بکشم کل زندگیم از جلو چشمم رد میشه🤡💅👌🤌
دیدگاه ها (۳)

یاد دوستم افتادم😐😐

کوککککک

چگونه درد هایم را بگویم پات ۱افسردگی فقط یه احساس نیست یه مو...

عکس تئودور ونگوگ برادر و حامی ونسان ونگوگ

مرگ و زندگی پارت 1 :ویو ا/ت روز اول دانشگاه :ساعت 6:00 بود ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط