خوشگلام از فردا فعالیت پیج به روال اصلی برمیگرده ❤️

خوشگلام از فردا فعالیت پیج به روال اصلی برمیگرده ❤️
و اینکه خیلی هاتون میگید که چند نفر پیج رو اداره میکنن راستش من فقط خودم پیج و اداره میکنم و کسه دیگه ای ادمین کانال نیس💜
دیدگاه ها (۴)

کیا جر خوردن؟🤣🤣

عررررررررررررررررررر

ناشناس

سلام مجدددددد یه خبررر خوش دارم براتوننن خیلی هاتون اومدینن ...

پایان چالش ساخت میم از کامنت هاتون

بچه ها حمایتا خیلی کمه...من این همه وقت میزارم کلیپ پیدا میک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط