من جهانی دارم به نام چشاش✨️

من جهانی دارم به نام چشاش✨️
دیدگاه ها (۰)

عااا😭اسم اولش کامنت کن دایی قربونت برهه❗️بازنشر بشه خواهش 🤏🏻

بگید بی صبرانه منتظرم فداتون بشم منن😝 ایگ❌️

آره آرمی هستم گوه خوریش به کسی نیومده یا سیک تو بزن یا خودم ...

شدیداً نیاز دارم به کسی که بدونِ هم نتونیم .🫴🏻ولی متاسفانه ه...

- جهانی دارم به نام چشمانت :)

دارین جام جهانی میبینین؟من دارم میبینم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط