میگـــــــه

میگـــــــه
خوب ماهم دل داشتیم میگرفت بعضی شبا:((
دیدگاه ها (۰)

خوش به حال اونکه انتخاب اخرت میشه:((🕊🖤🖇⚰️

🙂🖤

🕊🤍

در گلستان طبیعت ما گلی پژمرده ایم:((رنگ شادی را ندیدیم در جو...

کاش ماهم گیتار جادویی داشتیم😔ᴋɪᴍ_ᴠɪᴄᴛᴏᴏʀ

کاشکی ماهم از اینا داشتیم 💛❤️

هنوز بعضی شبا یادت میوفتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط