به هیچی کاری ندارم فقط اونجاش ک گفت چانبکشی🥲

به هیچی کاری ندارم فقط اونجاش ک گفت چانبکشی🥲
دیدگاه ها (۱۳)

اگر استعداد نیست پس چیه؟؟؟

فقط اونجاش ک لعجه مشهدی رو حذف کرد😂😂

اصلا به هیچی ‍ش کاری ندارم یه سوال همچین پسری وجود داره؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط