آره واقعا دنیا چرا با من اینکارو کردی:)

دیدگاه ها (۰)

عاشقتم بی حد و اندازه :)

خیلی دوست دارم عشق من:)

این دنیا کجایی برام نیست پس من دیگر رفتم خدافظ رفیق :)

چرا واقعا اینکارو میکنید؟

خدایا بامن اینکارو کردی،اما ناموسن باهیچکسی اینکارو نکن...ای...

واقعا باید با بعضی از آدم های زندگیمون اینکارو بکنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط