واکنش من به نمره هام در پایان ترم😅😂

واکنش من به نمره هام در پایان ترم😅😂
دیدگاه ها (۰)

🤣🤣🤣🤣🤣

شیراز تو بهار یکی از زیباترین شهرای ایرانه

😅😂

وقتی رفیقم میگه:داداش، همه جا رو عین کف دستم بلدم😐😂

واکنش خایه های من: تو امتحان بنویس هر کی نمره ندهمغزه نداشتم...

بچه هااااااا💖💖خبر خوببببب💗خانم ما امتحان پایان ترم نمیگیره ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط