زندگی اگ زیبا بود که با گریه شروع نمی شد :)

دیدگاه ها (۶)

#عاشقانه_خاص عاشِقِـ تُ بودَنـ تا اَبَد قَشَنگِـہ...:)♥️a

#عاشقانه_خاص آدم درستشو که پیدا کنی تو هر شرایطی میمونه...🤙🏻...

زندگی اگ زیبا بود که با گریه شروع نمی شد :)🚷

زِندگی اگ زیبا بود کِ با گِریه شُروع نمی شُد ؛)

موزیک ویدیو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط