همه میگن انسان مودی هستیا من جدی نمیگیرم🤭🤦‍♀️

همه میگن انسان مودی هستیا من جدی نمیگیرم🤭🤦‍♀️
دیدگاه ها (۱)

وای عشقم مرسی❤️💋❤️https://wisgoon.com/maghtool_87اینه حمایت ...

خدا ادمو نارنگی کنه اینجوری ضایع نکنه🤦‍♀️

دارم از ویس میرم(:

بعله من از نظر دوستم🙄

دقیقن همه این حرفو بهم میگن اما من جدی نمیگیرم

دقیقن همه این حرفو بهم میگن اما من جدی نمیگیرم

جدی جدی واقعی باشه خودکشیالبته بعضیا میگن فیکه خدا میدونههه#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط