somaye62rezaei 37374378

دیدگاه ها (۳)

همش مال منه به کشی نمی دم

با این آهنگ کلیپ بسازم

من نفهمیدم معنیش چیه

من نمی خوام یکی بیاد برداره

𝐼 𝑒𝓃𝒿𝑜𝓎 𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝒾𝓃𝑒𝓈𝓈.@محفل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط