من همونیم که دردامو میریزم توی خودم هیچوقت باقیشون نبودم🖤

من همونیم که دردامو میریزم توی خودم هیچوقت باقیشون نبودم🖤
شما مصدومیت؟
دیدگاه ها (۲)

از ویدیو هایی که گذاشتم بازم بزارم؟

+چرا خودتو گول میزنی؟ - چون قشنگه!

از خودم بدم میاد،چرا چون هیچوقت شخصیت محبوب کسی نبودم...

هیچوقت نبودم.....

هیچوقت کافی نبودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط