جوادیحصار، فعال اصلاح طلب و رئیس ستاد پزشکیان در مشهد :
جوادیحصار، فعال اصلاح طلب و رئیس ستاد پزشکیان در مشهد :
حالا که قرار است با آمریکا دوستی و تفاهم شود دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت
شعارهای مرگ بر آمریکا که چندین سال است سر میدهیم به دلیل دشمنی آمریکا با ملت ما بود و حالا که قرار است تفاهم و دوستی صورت بگیرد، باید جهت ما هم عوض شود و در گذشته ما مرگ بر شوروی هم میگفتیم ولی الان روسیه از دشمنان ما نیست.
🔹نگاه مردم به دشمنان تا حد زیادی تابع رویکرد حاکمیت است و در صورت حرکت به سمت دوستی با آمریکا، اکثریت جامعه نیز همراه خواهند شد.
پایبندی دو طرف به تعهدات میتواندزمینهساز دوستی و همکاریهای بینالمللی باشد.
@Navasantv
چقدر بهش فشار آمده
مردم غیور مشهد، قطعٱ در تجمعات ، جواب خواهند داد
حالا که قرار است با آمریکا دوستی و تفاهم شود دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت
شعارهای مرگ بر آمریکا که چندین سال است سر میدهیم به دلیل دشمنی آمریکا با ملت ما بود و حالا که قرار است تفاهم و دوستی صورت بگیرد، باید جهت ما هم عوض شود و در گذشته ما مرگ بر شوروی هم میگفتیم ولی الان روسیه از دشمنان ما نیست.
🔹نگاه مردم به دشمنان تا حد زیادی تابع رویکرد حاکمیت است و در صورت حرکت به سمت دوستی با آمریکا، اکثریت جامعه نیز همراه خواهند شد.
پایبندی دو طرف به تعهدات میتواندزمینهساز دوستی و همکاریهای بینالمللی باشد.
@Navasantv
چقدر بهش فشار آمده
مردم غیور مشهد، قطعٱ در تجمعات ، جواب خواهند داد
- ۱.۷k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط