"Sen olduğun için..."

"Sen olduğun için..."

"خودم را
خوب سنجیدم
بدون تو نمی ارزید..!"

همه چی یه طرف نگاه آتش یه طرف🤤✨
دیدگاه ها (۵)

از این نوحه زیباتر و پر مفهوم تر نشنیدم تا حالا.. همیشه یزدو...

🤍❤️‍🩹#سیفرم 🥲#چشم_چران_عمارت

از کدوم کلیشه خوشتون میاد؟ پارت دو 😁#سریال_ترکی

از کدوم کلیشه خوشتون میاد؟😍😂#سریال_ترکی

گل شقایق

برای کسانی که فقط لایک می کنن و میرن ..خو آدم خوب یه ذره نگا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط