فکر کردن خودش بلدن بگن لا😔

فکر کردن خودش بلدن بگن لا😔
دیدگاه ها (۰)

فکر کن میستوری شیطان شه💌

خیلی قشنگ میشع

همه بلدن بگن «دوست دارم» ولی اون میگه...#کتاب#هنر#تیکه_نوشته...

تروخدا به فامیل هاتون هم بدید امضا کنن

فقط بلدن بگن: الکی چصناله نکن، هرکی ندونه فک میکنه انگار بدب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط