deora_d 75019226

دیدگاه ها (۵)

بعد دوازده روزشب خوش عزیزانم🌷🎀

ولی فنتزی زون>>> (。◕‿◕。)➜ ⟵(๑¯◡¯๑)

یادگاری میشه بنویسی؟؟البته با اسمت

به یاد علی اکبرهای پر پر شدهباز دلم یاد تو ٱفتاد و شکـ💔ـست ـ...

😔🥺🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط