دوستمم این آهنگه رو خوند ...

دوستمم این آهنگه رو خوند ...
خدایی قشنگه
دیدگاه ها (۳)

یکم خراب کردم شرمنده 😅صدای قشنگی ندارم ...

؟ چرا من باید تو جرعت و حقیقت ببازم و اینو سنجاق کنم ؟😂

هعییی

خدایی این اهنگه خیلی قشنگهه

این اهنگه رو خعلی دوس دارمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط