ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم"♡"

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم"♡"
دیدگاه ها (۳)

چرا باید اینقدر خوشگل باشهههههه

سئول نانوشته ما

راسش را بخواهی من هنوز هم عاشق تو ام.. مخفیانه.. عاشقانه.. ا...

فقط یه بار..

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم....✨️🌙🌠

«هنوز دلم برات پر میزنه..!»❤️‍🩹

کاش می شد نامرئی شم ، و کنارت بنشینم ، چشماتو‌ ببوسم ، دستات...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط