ایم روزا رفیقا هم چشم طمع دارن ب همه هستی تو

ایم روزا رفیقا هم چشم طمع دارن ب همه هستی تو
دیدگاه ها (۰)

قسمت ما از دنیا دل گرفتگیهاش شد

کیا از این رفیقا دارن؟

خاک عالم تو سر کسانی ک با این بشر میخوان مذاکره کنن

همینطوری که هستی باقی بمون بانو همه تو رو اون طوری که واقعا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط