n.belal 72516303

دیدگاه ها (۳)

از زنده موندنم خجالت میکشم

#مرگ_بر_جمهوری_اسلامی #اخوند_فاسد #جمهوری_ادم_کش #برای_جاوید...

🖤 #آقای_روضه‌دار | حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط