#اقای‌قاضی! "ما دلتنگیامونو با #بغضامون قورت میدیم🖤=))"

🐾✨
دیدگاه ها (۰)

‌‏⌝بارها در سیاهی شب گیر افتادم و کسی نفهمید. ࣫͝ ⌞🖤

عشق٪ یعنی دلت بیگیره 🐾✨

چرا ما بچه بودیم به بزرگترا خوش میگذشت، بزرگ شدیم به بچه ها خوش میگذره؟🖤👐🏻

بیاین فقط همون کسی که واقعا هستیم باشیم :))🕊

من اقای قاضی رو میخوام 😁😊

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

🗣بهترین قاضی وجود ندارهمن:مطمئنی؟ سریال قاضی جهنمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط