بیشتر از این توضیح بدم براتون که برای وانتونز میمیرم؟ :)🛐

بیشتر از این توضیح بدم براتون که برای وانتونز میمیرم؟ :)🛐
دیدگاه ها (۰)

واقعا کار فاکینگ جذابیه:)

مودم وقتی دیدمش:)

شات=شاتبیاین پی وی لطفا:)

چقدر قشنگ بود :))))

اخ دوستان چیزه میتونم براتون توضیح بدم

برای این آهنگ میمیرم برای تهکوک بیشتر

براتون ازینا اوردم تازه ترجمه هم کردم براتون چقدر من ناراحت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط