نمیفهمی چق دوست دارم؟:)

نمیفهمی چق دوست دارم؟:)
نمیفهمی عاشقتم؟:)
نمیفهمی بدون ت میمیرم؟:)
عک،نفهم ولی من ب دوس داشتنت ادامه میدم:)
چون اونقدری دوست دارم ک نمیتونم ب زبون بیارم 🙃🌘
بعد ت میگی دوست ندارم،خب درس فک کردی من دوست ندارم...💔🙃
من عاشقتم:(❤️‍🩹🫂
@parnyaaaaaaaaaaaa
دیدگاه ها (۹)

من عاشق صدای این بشرمممم:)))

فخرودوله سپه سالار هسم😂🤡🤙

ویتامین؟:)ارامش؟:)مواد مخدر؟:)زندگی؟:)ن مرسی من اونو دارم♡)@...

●• تکپارتی تهیونگ •● •● نو...

انتقام خونینپارت۲۰ویو جین ای نازنین که با کوک میزی سر قرار ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط