نباید انقدر حق میبود:))))))😂

نباید انقدر حق میبود:))))))😂
البته، یه رفیق هار هم دارم که هر دم گازم میگیره🐱😂
دیدگاه ها (۵)

بیکاری داره فشار میاره...... یکم بپرسید:/

*هندزفری بزنید*

اگه یه ویدیو میتونست هر روز من رو توصیف کنه:

حقققققق😂

تنهایی رو دوست دارم ولی بعضی اوقات انقدر حس تنهایی میکنم که...

یه رفیق دارم که نامش حسینه... #امام_حسین #کربلایی_حمید_علیمی

این دختره رو خیلی دوس دارم چون یه رفیق دارم دقیق اینجوریه✨🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط