من همون تنهاترینم....💔

من همون تنهاترینم....💔






#یاحسین
#دلتنگم
#سلطان_کربلا
دیدگاه ها (۰)

عِلت اشکای منه کربلا🥺💔#یاحسین#دلتنگم#سلطان_کربلا

‌شعروشاعری‌کہ‌بلدنیستم!اما‌دلتنگِ‌کربلابودن‌را..خوب‌استادم💔:...

شھادتآغازخوشبختےاستخوشبَختےاۍکھ‌پایٰان‌نَدارَدشھیدکھ‌بشوےخوش...

گـنگ‌خـونتـون‌نیـوفته...!😎🔥#رهبرانه#جانم_فدای_سیدعلی

دلتنگم دلتنگم دلتنگ توهم 🥺🖤

دلتنگم....

دلتنگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط