و ما خدا را داریم در آنچه که گذشت و آنچه هست و آنچه خواهد آمد ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
دل اگر سخت به تنگ آمد ، امید ش به خدا ست ۰
دیدگاه ها (۱)

::..« و خدا حرف دلم را تو فقط می دانی »..::

::...« جدا هرگز نگردد یادم از دوست »....::

::...« جهان تاریک بود و خدا علی را آفرید »...::

« علی » کعبه ی آمال حق جویان ۰

ایران + خدا = شکست ناپذیر

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط