ادما خیلی بد کردن خیلی....

دیدگاه ها (۰)

اسم سریال: فندک و پرنس

این ادما سنگم کردن..

می گفت.... دبگه این ادما(بد لاشین) بسه

کاری که ادما با ذوقم کردن:))) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣾⠏⢿⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣾...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط