ما بیشتر ددی داریم تا پینک می💀😭

ما بیشتر ددی داریم تا پینک می💀😭
دیدگاه ها (۷)

سر کلاس ریاضی :

درسته اسمش رو نمیدونم ولی روش کراش زدم

یادم این ی بار گفت زنده زنده میسوزنمتون پنج دقیقه بعد خودش ...

من میگم انتنم پرید

قبولهه ددی جئون!!🎀البته ما ۱۴سال اختلاف سنی داریم🙂

عنصر اصلی طبیعت رو داریم ورژن بلک پینک😂👌🏻 #جیسو #جنی #لیسا ...

لایک پینک:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط