ببین چه حسیه نیومدن به چش 😒😢🤖

ببین چه حسیه نیومدن به چش 😒😢🤖
دیدگاه ها (۰)

زیر زمینش واسه جنازه همتون جا داره😒✅🌪

عشق باید به صرفه تو خود منفی 🪷🌀

دور سرششششش بگردممممممم مننننننننننن M💙🌀🌬

درونگرا که نه ولی میانگرام 🙃🌬

این حسیه که الان دارم...........

دهم رفتن همچین حسیه.....😭💔

چش چشدو ابرو 🍃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط