آدما فقط حالمو میبینن از دور...:)🖤

آدما فقط حالمو میبینن از دور...:)🖤
دیدگاه ها (۱)

قلبه شکستمو کی دیده..؟!

My boy...

انگار مسابقس..!

دل من گرفته امشب بدجور آدما حالمو میبینن از دور.....

اره دور از ادما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط