پسر بقیه / پسر من😏

پسر بقیه / پسر من😏
دیدگاه ها (۰)

بهتون گفته بودم که اگر اون پست رو لایک کنین عکسمو نشون میدمب...

دردتون نخورد به دردمون🫵🫡

چون خدا پشت سرمه🫡

تعادل یعنی؟

بقیه هم میگه پسر دارم منم میگم پسر دارم 🫀🫶🏻بی تی اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط