با شیطان تفاهم کردید که سایه جنگ کم بشه.
با شیطان تفاهم کردید که سایه جنگ کم بشه.
با خشم خدا چکار میکنی؟
زلزله ونزوئلا یک اخطار است.
اگر این عدم خون خواهی ادامه پیدا کند،منتظر خشم خدا باشید.
همان خدایی که هزار سال است از این اقلیم دفاع کرده ،خود اورا نابود خواهد کرد و درس عبرتی برای تمام تاریخ خواهد شد.
با خشم خدا چکار میکنی؟
زلزله ونزوئلا یک اخطار است.
اگر این عدم خون خواهی ادامه پیدا کند،منتظر خشم خدا باشید.
همان خدایی که هزار سال است از این اقلیم دفاع کرده ،خود اورا نابود خواهد کرد و درس عبرتی برای تمام تاریخ خواهد شد.
- ۹۷۹
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط