🍃انسان همین موجود ضعیف همین موجود ناتوان ، گاهی آنقدر تنه

🍃انسان همین موجود ضعیف همین موجود ناتوان ، گاهی آنقدر تنهاست که پناهش نوشته هایش میشود ، گاهی به خواندن گاهی رقصیدن و گاهی شنیدن پناهش میشود
او آنقدر ناتوان است که وقتی احساسش میمیرد حتی نمیتواند آن را دفن کند ناگزیر به خیابانی ، کافه ای یا حتی کوچه ای نامعلوم میرود و ساعتها در میان هم نوعان خود میلولد
انسانی که عشق را فراموش میکند و دروغ را میپرستد و در جواب کسی که از او میپرسد ،،حالت چطور است؟،، توان گفتن این که خوب نیستم ندارد و بعد از گفتگویی کوتاه یا بلند باز به غار خودش پناه میبرد و با ریسمان افکارش طنابی میبافد و دور گردن احساساتش حلقه میکند و روز بعد دوباره به سان مرده متحرکی باز میان هم نوعان خود میلولد
کاش میشد فریاد زد ،،حالم خوب نیست به دادم برسید من به بن بست رسیدم کمکم کنید ،، اما این خود رویایی بیش نیست چون هرکسی در دل خود دردها دارد غم ها دارد و به بن بستها رسیده
وشاید اینطور است که همگی ما مُرده متحرک شده ایم🍃

💙پ.ن:هانیه نوشت...کاش میتونستم داد بزنم بگم حالم خوب نیست و بجای قضاوت بجای شنیدن حرفهای الکی درک بشم...1405/4/3💙


📝 #هانیه #نوستالژی #شخصی
#ه_مثل_هانیه #نوستالژیک #خانواده
#آلفا #خاص #هنرمند
#کتابخانه_آلفا #شصتی_ها #هنرمندان
#قصر_عشق #هفتادیا #موسیقی
#نوشته #هشتادیا #طبیعت
#دلنوشته #آپارات #تنهایی
#هنر #ویژه
#تو_و_دیگر_هیچ #ویسگون #پست
دیدگاه ها (۰)

🍃تو خونه‌ی شما هم بعنوان زیرسیگاری ازش استفاده می‌شد؟مرباخور...

🍃مادربزرگم همیشه می‌گفت:"خدا نگاه میکنه ببینهتو با بنده‌هاش ...

درخت توت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط