بچها لایکا خیلی کمههههه

بچها لایکا خیلی کمههههه
دیگه نمی صرفه فعالیت کنم🤌😔
دیدگاه ها (۶)

امیدوارم خوشحال باشی🙃خب خب بچها نظرتون چیه برم بمیرم؟؟

یکی پاشه بیاد ست کنیممممم

بچها فکر کنید دارم میمیرمبهم چی میگفتید؟؟واقعا دارم میمیرممم...

بچه ها دیگه فعالیت نمی کنم

بچها بنظرتون از مانهوا فعالیت کنم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط