زشته ب طبیعت قسم 🌿 !!

زشته ب طبیعت قسم 🌿 !!
دیدگاه ها (۲)

دلم میخاد نمیرم (: ! .. تا حقمو بگیرم !!💪🏻

من ماه کامل باشم 🌑 تو ی ابر تیره ای 🌌

تو از مهم ترین کار های منی 🙂🫀 ! (:

بگین ببینم گلا 😉🍷https://nazarbazi.timefriend.net/1675771368...

یاحسین تو را ب طفل شیرخوارت قسم. هیچکسو دست خالی رد نکن😔😔🖤🤲🤲...

حسودی کار زشته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط