همه از گشنگی ضعف میکنن من از صدای تو....M...!️

همه از گشنگی ضعف میکنن من از صدای تو....M...!️
دیدگاه ها (۳)

کس و کار ای دل زارم ...

چ خوش است روز آمدنت دلبر 🍭🍬📅

‌ 〖- انقضای دوسـت داشـتنت ، پایان جانِ ِمن است :))🦋♥️〗 ‌️

اکسپلورم ساعت ۲ شب وقتی دارم از گشنگی تلف میشم و هیچی تو خون...

لطفا چیزی نگین این پست خودم تو تیک تاکه

🏴 بچه‌ها باید توی هیئت بهشون خوش بگذره...یعنی همون‌جور که با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط