زیاد که باشی زیادی میشی 😔

زیاد که باشی زیادی میشی 😔
دیدگاه ها (۰)

یه رویای قشنگی که فقط قد یه خواب بود...

حوصله ی هیچ کس ندارم 😔

دلتنگ که باشی آدم دیگری میشویخشن ترعصبی ترکلافه ترو تلختربا ...

زیادی که باشی زیادی میشی #ایران #نوروز #عشق #چالش #ویترین #س...

#یادت باشه زیاد محبت کنی زیاد میشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط