xxren 54704285

دیدگاه ها (۱)

این خیلی خوب بود

خداوکیلی چرا

فقط نگاه تاسف بارش

🔴مذاکرات هیچ وقت به نفع ایرانی ها نبوده؛ از صفویه تا جمهوری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط