جنده نیستم اویزون نیستم برای موندح کسی که دوسش دارم تلاش

جنده نیستم اویزون نیستم برای موندح کسی که دوسش دارم تلاش میکنم ولی اگه رفت بایکی دیگه رل زد مزاحمش نمیشم 💔🙃
دیدگاه ها (۲۲)

خشملم خودمه❤️🥺💛🥰

راه رفتن بقیه vsراه رفتن من😂😂

حق💔🙃

دارم برای همچین شغلی تلاش میکنم

من دارم برای این تلاش میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط